Va fan!!!!

Har nu levt på påsar i SJU dagar..har kämpat emot hunger o sug..har mååånga kilon att ta bort..och då är min undran..Varför i hela fridens namn, har jag inte gått ner ett endaste gram???? Ställde mig på vågen idag och ja, vågen stod på lika som för en vecka sen...älskling som oxå kört påsar MEN fuskat lite har gått ner TVÅ jäkla kilon!!!! Vart är rättvisan här nånstans?? Jag hatar min ämnesomsättning o sköldkörtel som gör att jag jämt får kämpa i motvind...när jag låg på bb efter att jag fött August kom en sköterska o sa "åh du är en sån där stackare som hur mycket du än försöker gå ner i vikt händer ingenting!!" och precis, jag måste alltid kämpa så jäkla mycket mer än andra o det gör mig irriterad...

Usch är lite arg idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0