Söndagkväll..tillbaka till vardagen!

Har haft en jättesoft helg....inte många knop gjorda....fredagen bestod av lite shopping i Bollnäs och middag ute...ja visserligen bara på Max, men gottigt var det...lördag tog vi sovmorgon och lite shopping igen..hittade en väska till mig :P

På kvällen gomiddag, hemma denna gång, och efter det jäste magarna på oss och vi tog oss ner till Lillboskolan för skridskoåkning....jag stod dock o tittade på..efter det så frös jag som en toka och somnade i soffan....fick dock inte gå och sova i sängen för Amanda var ute på byn och jag skulle gå och möta henne vid tolvsnåret....det är nackdelen med stora barn...man vill hålla sig vaken/uppe tills dem ligger trygga i sin säng...dessutom hämtar/möter jag oxå så jag vet att dem kommer´hem helskinnade...sova får man själv göra ett annat liv...eller ja, jag fick ju sovmorgon hela helgen :P

Idag är det söndag....sovmorgon igen...såå skönt....har pluggat, tvättat och donat här hemma...August hade "första" bandyträningen och vi åkte och kikade....brrr kallt...som vanligt...spelar ingen roll hur mycket jag klär på mig...fryser ta mig fanken skinnet av mig jämt...men August hade kul och det är ju huvudsaken!! :D

Nu har alla pojkar anlänt och dem är duschade och pyamasklädda....sitter i soffan och har tv-mys...så i morgon är det dagis, jobb och skola för oss alla....tillbaka till vardagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0