Nu ska armfan bli bra!!!

Jag har fått tips om att ingefära är bra för onda leder och tennisarmbåge....jag har letat o letat efter kapslar på hälsokoster men fått till svar att det verkar va svårt att framställa eller nåt för det har försvunnit mer o mer ur sortimentet...jag har googlat o hittat tips på att riva färsk ingefära och blanda med honung etc som jag provat...häromdagen sa jag till mor att du som är ute o flänger så mycket kan väl se om era hälskoster har nåt...igår fick jag samtal från mamma..(ja det får jag ju varje dag visserligen..haha) hon hade hittat en kartong med kapslar som ska va bra...och ja, fan ta om dem inte funkar för kartongen kostade FEMHUNDRATRETTIO spänn!!!! :S Ja ja bara betala o se glad ut..för nu ska min arm bli BRA!!! tjoheeej!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0