Gosch vilken tråkdag

Älskling jobbar och jag har tråkigt!! Jag fick sovmorgon till halv nio i alla fall...skööönt..har varit iväg o tagit lite prover o handlat till middagen...lasagne blir det då...vi har varit sugen på det i flera dagar nu, så idag får det blir av :P

Började igår ta ner julsakerna så ska ta det sista idag o se om jag hittar några köksgardiner att stryka...

Varannan nagel har rykt i allt städande de sista dagarna..buhäää :`( Funderar på att gå o fixa till dem hos nån..vet bara inte vart man gör sånt här i Edsbyn...ska klura lite på det :P Sen fick jag nys om lite träning här så ska ska kika på deras hemsida nu...vore för skönt om jag hitta nåt bra..det här med att försöka "ensam" är inte min grej...jag gillar gruppgträning :D

Och idag blir vi förmodligen bara med en bil....ska sälja hjärtats bil...sen ryker min förmodligen i nästa vecka ...och in kommer två nya istället...aaahhh längtar!!! :D (i alla fall till den ena...wrooooom wroooom :P )

Hej svejs på er o God Fortsättning på 2012!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0