God morgon

Så gick det o blev tisdag igen då.....visst går väl veckorna skapligt fort va?? IBland blir jag alldeles dagvild o hänger inte riktigt med....

Ställde klockan på ringning i morse, ska iväg på matte o engelska på förmiddagen....har egentligen ingen som helst lust...vill krypa ner under täcket igen...men bara till att dricka upp vaniljdrickan jag har här hos mig o sminka till mig o gå ut i kylan...åt liiiite middag med resten av familjen igår....tror inte det gör nån större skillnad faktiskt...har ju inte gått ner nånting ändå....var sååååååååååå gott att få äta riktig mat...åt dock jättelite på en assiette bara, och idag blir det bara soppor igen....

Nej skynda på lite här nu, ha re fint!!



Kommentarer
Postat av: tess

Hörrö bruden sluta plåga dig med sånt där skit :) Ät regelbundet, små portioner och rör dig mer så ska du se att det försvinner. Och att din kille firade sina minus 2 kg med en pizza var bland det roligaste jag har hört, det var dom 2 kg det hahahaaha. Puss och Kram

2012-01-31 @ 12:03:09
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Marie

Sv; Kuul att du kunde kommentera till slut :D

Jaoo, jag vet..jag är som du som gillar viktväktarna, men jag ville köra med påsar ett tag för att få en "rivstart" o bli lite motiverad...men...den rivstarten verkar utebli.. :S

Puss på re!

2012-01-31 @ 15:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0