Första dagen

Klev upp vid halv sju i morse....alla barn var redan uppe....åt gofrulle o nu väntar vi på att Kevin ska bli hämtad av sin taxi innan jag skjutsar August till nya skolan...Amanda får sällskap av Jessica till sin skola....sen måste jag jaga mobiloperatören, för just nu har jag ingen mobil för överflytt av numret har så klart krånglat...buhuu jag som trodde jag skulle få leka med min fina Iphone på morgonen....haha

Ska ut o gå/jogga lite oxå...sen ska jag ta hand om skiten här hemma...det ligger fasen saker överallt sen flyttlasset i fredags....känner mig lite ostruktuerad..tar en sak o ställer den bara på en annan plats...haha måste försöka organisera mig idag :P

Nej, måste klä på mig nu ifall bilen kommer...

Kram o hej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0