Blogga lite då..

Tredja dagen i rad jag satt på mig joggarskorna.. *stolt över mig själv *



Grått o triiiiiiiiiiist ute i morse men nu skiner solen :)



Har duschat o ätit lunch o burit upp massa kläder till min garderob...la allt i en hög på golvet, får se om dem hängs upp av sig själva eller om jag måste ta ett ryck lite senare...va tror ni? :P

Ska iväg till fritids vi kl två för att prata med August nya fröknar...jag har inte sagt va att det går otroligt bra för Amanda o August i nya skolorna?! Båda kom hem i måndags o var supernöjda..igår var August med en kompis hem, åt middag där o sen blev dem skjutsna till nåt som kallas "Wild kids" o är varje tisdags kväll...där hade han vunnit  en ordtävling där man skulle gå promenad o leta bokstäver för att sen komma in o sätta ihop ord o meningar utav dessa..kändes nog som ett härligt triumferande över sin dyselxi att vinna en sån tävling :D

Nej nu ska jag se om min tele har uppdaterats klart o sen hitta på nåt... :)

Hejsvejs!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0