Med båda fötterna på jorden kommer man inte långt

Ojojojojojoj va nätterna går fort....kommer i säng rätt sent på kvällarna nu o har inte vaknat l 5 de sista två mornarna som jag brukat göra utan sover nu fram till klockan ringer kl 6....skönt att slippa vakna o inte kunna somna om men samtidigt skulle jag vilja ut o gå då...men tänker inte ställa klockan för en sån sak...haha

Jag känner inte av någon träningsvärk ännu efter zumban igår men antar att det är för tidigt än...får väl se till kvällen/i morgon.... :S hahahaha just ja, jag glömde att säga det roligaste som hände igår..det var när jag skulle ut från zumban och jag var sååå himla slut..o öppnar porten till gympahallen och LARMET sätter igång..det tjöt HÖGT!!!!! August som även var med blev livrädd o sprang in igen..ja för nån dörr hade jag ju inte lyckats fått upp ännu utan jag stod mellan två portar och larmet tjöt....då ser jag en STOR lapp prercis vid dörrhandtaget

"Öppna med låsknappen på väggen!!"

Hahahaha det hade ju inte jag gjort..jag hade ju ryckt tag i dörrhandtaget samtidigt som jag vred på låset...ajsingbajsing, det skulle man inte göra....larmet slutade iaf efter en stund o jag smög ut med August i antågande.....haha

Så kan det gå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0