Bakom molnen är himlen alltid blå...

Onsdag idag då....känns härligt att helgen närmar sig med storkliv...hoppas bara att väderprognosen hinner ändra sig..karnevalshelg o regn är ingen bra kombo...

Igår kväll orkade jag inte blogga.....kom hem sent på kvällen efter August o hans klass showuppvisande...Lets Dance var temat...åhhh vilka duktiga ungar...dem sjöng och dansade både tango, bugg, vals o även lite Eric Sade-dans...blev riktigt imponerad....min lilla söta plutt satt ju dårå i juryn som Ann Wilson...klänning, högklackat, smik o peruk...söt som socker :P vilka jäkla fina ögon han fick med mascara o ögonskugga.. :P *avis*

Känns skönt att året som klassmamma är slut nu....kommer aldrig ställa upp som det igen..haha påminn mig den dagen det ska utses igen och alla låtsas som det regnar..jag är fan INTE så snäll så jag ställer upp en hundraelfte gång..dessa gånger i en o samma klass räcker gott o väl...nu är det andras tur :)

Ska dra till macken o köpa lite krubb till August strax...han har fotbollsturnering hela dagen lång...sen ska vi kolla efter avslutningskläder till honom..hade ju skickat efter sååå tuffa kläder till honom...snacka om besvikelse när paketet kom i förra veckan o alla hans grejjer var slutsålda..så kan det gå om man väljer nätet o inte går till affären direkt... :/

Pöss o kram!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0