Working girl

Viiilken spunkig dröm jag hade inatt...handlade om jobbet...drar slutsatsen att det varit liiiite för mycket jobb sista tiden... :P men går väl an med mycket jobb så länge det är från morgon o kväll..men lämna mig ifred på nätterna liksom.. :P haha

Sen undrar jag vart min mens ta´tt vägen någonstans....flera dagar försenad...är det bara för att man går o väntar på den..ja då lyser den givetvis med sin frånvaro...vill liksom få den nu o få den avklarad...är laddad med medicin att ta så förhoppsningsvis så blir det den sista på väääldigt länge......ska bli skönt att slippa eländet...måste dock som sagt dras med den ännu en gång...när den nu behagar att komma....

Får se hur länge det blir jobb idag...mycket att göra men har liksom inte riktigt tid att vara där så länge idag så får nog bli en kort övertid....är ju min tur att bjuda på fika i morgon så måste planera lite :P

Fan va mycket jobbsnack det blev.. :/ jaja, iväg till jobbet strax då!  haha

Hejhej!!

Bjuder på en liten jobb-bild bara för det... :D


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kul att se en bild fran ditt jobb. Vad hade du tankt att bjuda dina kollegor pa for gott?

2011-03-11 @ 01:58:05
Postat av: Marie

Sv; Det där är dock inte min plats...August lånade ett skrivbord när han var på besök :)

Ska svänga förbi ett konditori på vägen till jobbet o köpa något..vet inte riktigt vad ännu bara....vi är riktiga gottegrisar på jobbet så det får bli något med choklad i. :)

2011-03-11 @ 06:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0