Jag hoppas det gäller katterna jag....

Spåkulan ljuger aldrig!
Marie fick ett svar av Spåkulan:
Något har väckt din inre oro men du kan känna dig trygg ändå. Låt känslorna ebba ut. Det är ingen fara.



Ibland slås jag av tanken att jag nästan hoppas att ingen vill ha mina katter så vi "kan" behålla dem...avlivning finns inte på kartan så det är liksom uteslutet...fick igår på flera håll tips om att leva med allergi och katter....så jag känner faktiskt att hoppet inte riktigt är ute ännu...eller så är det så att jag blundar för sanningen...MEN så klart att det bästa är om jag lyckas omplacera dem...så jag tänker fortsätta leta....och jag vill passa på att tacka alla som hjälper mig...jag blir sååå rörd (och ledsen) när jag ser bloggar o notiser på facebook där mina katter annonseras ut....tack ni är guld värda verkligen!! Både ni och de som stöttar och ger mig tips!! Härligt att det finns djurvänner som faktiskt bryr sig!! Tack än en gång till er!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0