Sommar sommar sommar

Skulle ha en fullspäckad dag idag men blev inte mycket gjort alls...åkte iväg i morse med Frida för att hälsa på Lina och hennes lillla fina Ludde...vi fikade o babblade minnen o framtid och annat smått o gott :)

Var meningen att jag därefter skulle åka med jobbet och grilla o fiska men pga den tryckande luften så sa mitt huvud ifrån och jag stannade hemma..Nej jag tänker inte klaga på värmen..jag gillar värme..mycket ska det vara..men det har varit en aning kvavt ute idag och det gillar inte mitt huvud...tänkte att jag kanske kunde plocka ur resväskorna o fixa lite här hemma under dagen men inte ens det har jag orkat...ser ut som en tornado har farit fram här..hoppas jag orkar ta itu med det i morgon annars kommer jag skämmas till kvällen när Thomas o Jessica kommer till oss... :S jag skulle just nu bara vilja somna om en stund....men istället får jag börja plocka fram någon mat...

Hejsvejs!!

(Lina o Ludde)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0