Guuud så gnälligt det var här...

Det är måndag morgon och mitt huvud känns så tungt.
Jo ja sa just de att det är måndag morgon
och mitt huvud känns så tungt.....

Behöver jag säga att jag INTE gillar måndagar?? Inte tisdag o onsdag o torsdag heller för den delen :P hahaha nä tacka vet jag fredag o lördag...det är grejjer det....söndagen går oxå bort!!!

Ja men här är vi positiva idag...hjärtat sover, Amanda sover...jag själv ska minsann upp för att jobba...härligt!!! :S

Dessutom vet jag inte va jag ska göra åt mitt hår...jo, måste gå o klippa mig...det är prio 1 när lön dimper ner sen...jag liksom bara MÅSTE...går inte att ha det utsläppt nu, tovigt o bara hänger där....


Skitdrömmar hade jag i natt oxå....det kan fan inte stå riktigt rätt till där uppe i skallen på mig som drömmer som jag gör... :/ hahahaha

Nej mot jobbet nu då...

Hejsvejs i det regniga vädret!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0