Nya försök

God morgon på er, idag är det tisdag...det känns som måndag tycker sonen min...och ja jag kan nog instämma där...jag ska försöka mig på jobb idag...magen gör ont fortfarande ont men med lite tabletter så klarar jag nog dagen...I hope...

Halkade nyss in på en blogg...som hade över TRE TUSEN unika besökare...Holy Margareta jag satte teet i halsen nästan...hahahaha....inte var den rolig att läsa heller tyckte jag....eller kanske är jag som är tråkig med tanke på att det är så många andra som finner den intressant... :/

Men åhh va segt det går här på morgonen...ja det märker ni kanske...jag "hinner" läsa massa bloggar...haha..August har krupit upp i soffan o ligger under filten o har det skönt....det är lockande att göra honom sällskap :P haha

Nej fan det här håller inte...måste sätta fart..klockan är ju myyyycket!!!

Hejhej, ha en finfin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0