I-landsproblem

När man ligger hemma så här så kan man börja fundera på det mest oviktiga sakerna...som tex..Hur och var man ska svara på någons kommentar som man får på ett blogginlägg???

Jag har sett många olika varianter på andras bloggar o själv så har jag för det mesta svarat tillbaka i kommenterarens blogg. Men jag tycker det känns ganska så rörigt...jag vet själv när man går in i någons blogg o läser kommentarer så står det massa annat där som rör andra inlägg o bloggar...eller om någon kommenterar ett inlägg o man vill se vad bloggaren svarar..skitsvårt att hitta det svaret om den skriver i kommenterarens blogg, kanske är flera inlägg skrivna efter det ju...

Jag förstår inte varför bloggsystemen inte kan skicka mail då ett inlägg fått en kommentar..tex om jag kommenterat någons blogg så kanske det kommer en kommentar från någon annan som har med min kommentar att göra och så går jag aldrig in där nåt mer o läser, då missar jag ju det..hänger ni med?! Ett mail som skickades till mig då skulle ju vara klockrent i dessa fall...jag tror rent av att Blogspot har så...

Nej, jag tycker det känns mest rimligt, för mig o för alla läsare, att svara i min egen blogg så därför tänker jag from nu göra det.



Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag har oxå klurat på det och jag brukar aldrig komma ihåg om jag ställt en fråga i någon kommentar att sen gå tillbaka för att kolla svaret...Jag tycker det har funkat bra när du svarat i min blogg :-)

2011-01-10 @ 14:19:31
Postat av: Marie

Sv; Numera får du försöka komma ihåg det! haha :)

2011-01-10 @ 14:28:47
Postat av: Linda

Tycker jag låter vettigt. Jag har en funktion i min blogg som gör att man får ett mail om jag svarar. Det funkar med Wordpress. Hur sånt här kan funka när det gäller andra plattformer har jag ingen aningen om.



Men att informera om att man ger svar i sin egen blogg är jättebra :)



Men det sagt vill jag passa på att tacka för att du tog dig tid att kommentera inne hos mig :) Kommer inte svara dig här så klart ;) Ha en fin afton nu Kram

2011-01-10 @ 20:56:58
URL: http://www.linda.mustica.se
Postat av: Madeleine

Det tycker jag var ett bra beslut av dig!

2011-01-11 @ 01:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0