Så lite kan göra så mycket

Idag slutar hjärtat tidigt...det ska vi fira med att storhandla käk....älskar när kyl o frys fylls upp..både barn o vuxna blir glaadaaaaaaa här hemma :D haha Efter den handlingen så är vi klara med allt inför julhelgen...julklapparna blev vi klara med för ett par veckor sen redan...så tidigt har jag ALDRIG ens hunnit köpt en endaste liten julklapp förr om åren...man kan nästan tro att mitt stora hjärta har gott inflytande på mig...planering är hans mellannamn nämligen ;P det enda som återstår sen är att jag i morrn ska baka lite julgodis bara..o det är ju ingen big deal liksom...chokladbiskvier, knäck, tryfflar, rockyroads o så var det nåt mer jag planerat att baka som jag just nu inte mindes...jo just ja, snickerskakor var det ja....men sen får det fan i mig räcka med gottis...o jäklar den (läs THOMAS!!!) som går o nallar innan julafton.... o.O Tjingeling hopp galopp!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hahaha lovar å inte nalla före jul!! :-S

2011-12-21 @ 08:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0