Paaaaniiik!

Vaknade vid halv sex i morse mitt i en dröm...värsta ångestdrömmen....det är så att vi ska vara hemma hos oss på julafton o Thomas föräldrar och syskon med barn kommer till oss och jag drömde att dem rasade in och vi hade glömt att köpa mat... :S Älskling sprang iväg till affären och köpte mat vartefter vi kom på att vi missat nåt...det blev måååånga turer kan jag lova, för vi hade verkligen glömt ALLT....ägg hade vi dock hemma och jag skulle ställa mig och koka och lägger i 40 st i en kastrull :S och säger till svärmor "Jag är inte så van att stå med mat på julafton..." varpå hon svarar måttligt road "nä jag märker det..." hahahahahahahahaha Det var kaos!!! Jag förstår mig verkligen inte på mina drömmar...kan fasen inte prata om NÅNTING utan att jag ska drömma om det på natten.....Bland det sista vi pratade om här hemma igår kväll var min förlovningsring...och ja, va händer...jo jag drömmer att jag stod på Guldfynd o väljer ut en ny ring....och samma var det med julmaten..vi pratade igår kväll om va vi ska handla..och så klart drömmer jag om det....samma visa var eviga natt.... skruvade jag... En sak som var lite rolig igår morse var när jag sa till Robin att inte släpa omkring på lillebror sin som hade börjat gråta och Robin 6 år kontrar med "Jag ska tala om för mamma att du är stygg..." hahahahahahaha lilla söta Robin som alltid annars brukar krypa upp tätt intill mig i soffan o säga söta saker...ja så kan det gå...fast jag tyckte ju på sätt o vis att det var lite sött..."stygg" lliksom... haha :) Nä lite java nu då...vaknade halv sex i morse så kommer behöva en kanna känns det som...Gäääääsp o morrn på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0