Vad hände????

Amanda håller på att testa hänglås...hon behöver ett när hon börjar skolan på onsdag....då får hon eget skåp o behöver alltså ett hänglås till det...gaaaaaaaaaah tänk att min LILLA tjej börjar HÖGSTADIET.... :/ nä det måste va fel...det är väl typ trean hon börjar..eller?!?! :P Tiden går alldeles för fort...13 år blir hon i vinter...tänk va saker JAG har hunnit med under dessa tretton år...jiiiisus....är jag gammal or what!?!?!?!! :/

hahahahaha fy fan det här skulle ju bli ett muntert inlägg hade jag tänkt men blev rena deppandet på en gång....nej fan...jag går o kammar mitt gråa hår o tar ut lösgomen..dags för sängen för tant Marie..gonatt!!!





Mamma älskar dig min stora fina tjej!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0