Rastlöst.nu

Jag har städat på ballen o gått till containern o kastat skit..August har borrat o skruvat o sen såg jag honom smyga in i köket o hämta plåster..jag frågade vad han gjort...då kom han o visade sitt pekfinger...en pyttelitet hål mitt i nageln o en droppe blod sipprade fram..."jag råkade skruva mig i nageln" jaaaa så det gick HÅL!?!!?!

"Äh det är ju coolt!! Jag är man!!!" sa han med brett leende...haha fast jag tror nog det gjorde liiite ont...hade iaf jag tyckt... :P haha

Hans förstoppade mage har bytits ut mot en rinnande näsa idag...men i morgon får han gå...eller får o får..han vill nog lika mycket som jag vill komma iväg...så i morgon återgår vi till vardagen med jobb o skola igen...I hope..man vågar ju inte säga för högt ifall det blir nåt jäkla bakslag eller så...

August har ätit lunchrester från igår men det räckte inte till mig så nu sitter jag här o är vrålhungrig men orkar inte ta mig för nåt att göra...en påse nutrilett kanske?! :P har ju såna i skåpet....men jag hulkar vid varje klunk jag tar så känns inge lockande...kanske man skulle ta sig till affären...

Huuua nu måste jag nog gå in till August o styra upp det hela...han har satt på en skiva med 2008´s (??) melodifestival....på den tiden då Nordman var med... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0