Påsklov

Sovmorgon även idag...uuhh tänk så lätt man vänjer sig vid lite lyx va :P Hade en sååån trevlig dröm inatt..önskar den var lite sann minsann...mmmm... :P

Solen gömmer sig idag, så himla typiskt, men då ska jag passa på att städa och tvätta lite...och sen kanske man orkar sig på en ordentlig promenad när det inte är så hett ute och min förkylning har dragit sig tillbaka..hurra!!

Har även ringt och felanmält min diskmaskin..igen...nu drar den inte in vatten :S Får se om någon behagar komma o kika på den idag eller om jag får fortsätta att handdiska...*det suger*

Just fan måste ner på banken oxå...ska nog börja med det så har man det trökiga gjort....

Hejsvejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0