Ingen bra start direkt...

Den sovmorgon jag hade längtat till o som jag absolut kunde tagit idag, för jag sov o sov o sov, gick jag bet på...jag vaknade på ett sjuhelsikes humör när jag hörde tv´n på högsta volym o en unge som satt o åt CHIPS vid halv åtta tiden...gaaaaaaaaah vilket uruselt humör jag blev på...

Nu sitter vi här i soffan o har intagit en lite mer nyttigare frukost än den han påbörjade...jag ska göra mig kaffe o sen riva ur sängarna o bädda rent...i övrigt så ska jag ta det lugnt...vädret är dystert o mitt huvud känns tungt...funderar på om jag skulle våga mig på löparskorna...sist så var det ju mörkt ute..jag tycker ju inte om att springa när det är ljust.... :/ får se hur det blir....

En långhårig August, taget på nya fritidset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0