Åldersnojan svämmar över

Har haft kvällsmys med barnen...filt, tv o chips....okej, en varsin dator i knät var det nog oxå...hahaha Amanda har gått o lagt sig nu, hade varit vaken till kl 4 i morse...fy sjutton för ungdomen :P August håller på att borsta gaddarna medans det är reklampaus i Sthlm-Båstad...fy fan vilken kass serie det är...bara August som tycker den är bra här..undrar varför...mycket naket o fula ord i den.. :S haha

Kom på härom dagen när jag satt på jobbet att det är bara dryga 12 år kvar tills jag blir 50...öhh va?? skämtar någon eller??? jag räknade o räknade o räknade en gång till..men fick aldrig något annat svar...usch snacka om åldersnoja!!! 40 är inga som helst problem att bli..men 50!?!?!?!?! nä nu går jag o gräver ner mig under en sten eller nåt...

Ska snart kolla på filmen Taken...har hört så mycket om den men aldrig sett den, så ska försöka hålla mig vaken till den...men hatar ju verkligen fyran o dess jävla reklampauser...

Godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0