Orkar inte hitta på någon rubrik.....

De bästa blogginläggen skriver jag på kvällarna..i huvudet när jag lagt mig i sängen....det var inte första gången igår kväll som det bara rann ur mig tankar, känslor o drömmar...hade jag haft datorn påslagen så hade jag nog skrivit ner det trots att det blev nog ganska så personligt..men..jag somnade....o idag så minns jag inte så mycket av det jag fick ihop....tur det kanske ;)

Idag är det Torsdag...jag är tröttare än tröttast...satt vid frukosten o sa till August "Jag är så trött så jag vet inte om jag heter August, Amanda eller Marie"...."Amanda heter du ju!!" passade stollen då på att försöka tuta i mig...han har den sista tiden imponerats väldigt mycket av människokroppen...brukar säga "Det är så coolt att vara människa..." samma sak i morse "Mamma det är coolt att vara människa....vi kan göra så mycket...våra ögon...hur kan vi se egentligen??? har vi el i dem eller??"  Ja det är inte bara i mitt huvud tankarna snurrar om allt o inget :P haha

Nu ska jag packa ner min nylagade matlåda...köttbullar o pulvermos...ja så går det om man inte förbereder den på kvällen o måste stresslaga nåt kl halv sju på morgonen.... :/

Ha en bra torsdag o akta så ni inte halkar o slår er ;)

Kram o hej!! <3



Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack!! :)

2010-11-11 @ 07:21:58
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilken gormélunch ! hi hi hi! Kram S

2010-11-11 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0