Lung o skön helg

Skulle ta en lugn dag...tänkte bädda rent i sängar o dammsuga undan gårdagens kaksmulor o sen bara vara....MEN..det blev ändrade planer...Jag o August följde med Frida o hennes småflickor till badhuset o härjade istället...jätteskoj hade vi :) Men nu har jag vatten i örat som inte vill komma ut.... :/

När vi kom hem var jag totalt slut...tog på mig tofflor, tände massa ljus o fixade ordning rester av mammas älg-gryta...sååå gott!! Blir en lunchlåda till i morgon oxå...ibland har man tur :D gjorde en ny sallad eftersom gårdagens tog slut...kan verkligen rekommendera den..svingott!! kvistsallad (jag tog machesallad), rödlök, fetaost, vattenmelon, solroskärnor o en skvätt flytande honung över...(tror det var alles)..MUMS!!!!

Nu har jag intagit soffan med en mugg varm glögg....såå gott!! Försööker ropa in August som är ute o åker skidor men han låtsas ej höra mig..grrrrrrrrrrrrr

Måste säga att jag har haft en riktigt bra helg...väldigt återhämtande...men nu börjar den att lida mot sitt slut....

HAHAHAHA nu skrattar jag på mig här...jag tog upp en kasse från källaren idag med lucia-saker som jag bad Amanda kolla igenom o se om det är något som hon kan ha i år..nu kom hon in...med en KORTKORT-klänning...den gick till knäna på henne...såg förjäkla roligt ut...haha

ÖÖÖJ nu kommer August in *gör vågen* så nu är alla samlade o kan ha myspys de sista helg-timmarna innan det vankas sängdax....

Puss o hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0