Onda dagen

Ju längre in på dagen vi kom desto ondare fick jag...nu kan jag inte ens sätta mig ordentligt...låren ger liksom vika..orkar inte hålla emot... :/ haha Det som stör mig mest är att min kollega Niklas inte kände av det NÅGONSTANS i sin kropp..o han hade ALDRIG suttit på en häst tidigare.... :/ Ja livet kan va orättvist emellanåt...så jag har mest suttit på min stol vid mitt skrivbord...inte gått i onödan liksom....undrar hur man mår i morgon då????

I helgen vankas det karneval....August har bestämt sig för att åka till sin far...Amanda verkar vägra...två liv två viljor...för henne så lockar kompisar o killar mest...August han däremot älskar att tillbringa sin tid i snickarboa....ja ni kan ju gissa vem som ärvt vad av vem liksom... ;P Ska i alla fall se på när August springer karnevalsloppet på fredagen innan han åker i väg :)

Alltså...jag har så lite att skriva om så jag vet inte ens varför jag försöker....eller så här...finns så otroligt mycket jag skulle kunna skriva men som jag inte vill skriva här....ni som följt min blogg en tid vet ju hur jag känt o gjort under vintern o våren..o vips så slutar jag skriva här..men det betyder ju inte att jag slutar tycka, känna o tänka en massa..bara det att det liksom låser sig..jag vet inte hur många gånger jag öppnat upp ett nytt inlägg o börjat skriva för att efter en stund stänga ner bloggen utan att spara inlägget...bara för att jag inte har haft motivationen eller orken eller vetat hur jag ska formulera mig för att inte utelämna hela mig liksom.....men...när man är på botten så kan det bara gå uppåt igen... ;) oj så blev det lite svammel så här på kvällskvisten...sorry ;)

Nä nu blir det dyk i säng...

Varma kramar från mig!

Ett par bilder på de två som ger mig styrkan..Jag älskar er mina små maränger!! Aaaww!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0