Jag äälskaaar SOOLEEN!!

Halleluja så kom äntligen den efterlängtade solen...på en lördag dessutom..kan det bli bättre??? Jaoo det kan det nog...när solen kommer så längtar man ännu mer efter ett mysigt sällskap..men men..det är ett kapitel för sig ;)

August och jag har haft fiskepremiär....letade fram spön o drag o gav oss iväg till sjön....men det var dåligt påfyllt med fiskar där... ;P haha hem o gjorde en kladdkaka istället...ssschhluuurp sa det så låg den i min o barnens magar..alltså...hur kan choklad va så himla gott???? Någon sa häromdagen till mig att det bara är substitut för något annat....undrar va som menades.. ;P höhö

Nää fasen va vinsugen jag blev...gaaah det är det här jag menar....nu börjar sommaren komma o man ska äta o dricka gott med ”någon” trevlig..HO HO var är du ”Trevlig”????? ;P

Äh slutsvamlat för denna stund...tillbaka till tvätthögen som jag brottades med innan jag fastnade vid datorn..

Ha en härlig lördagskväll!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0