För oväntat besök.....

Oj oj oj vad dålig jag blivit på att skriva på sistone...ska försöka göra ett uppryck...men det är inte så lätt att få dagarna o tiden att räcka till med jobb, fotbollsträningar, läxläsningar o allt vad det nu är..men nu är jag här iaf... :) Har haft en riktigt bra dag idag...det visste jag inte i morse när jag vaknade att det skulle bli en så bra dag.. :P ville absolut inte kliva upp ur sängen...regnigt o mörkt...drog på mig sunkiga kläder o slaffsade upp håret i en tofs....kan ju säga så här...om jag hade vetat då att jag skulle fått trevligt besök på jobbet några timmar senare så hade jag nog fixat till mig liiiteee mer... ;) hahaha Åh va skönt med fredagskväll...ligger i soffan under filt med en god bok...myspys...blir ingen sovmorgon i morgon..nä då ska jag äntligen (förhoppningsvis) bli av med en massa skit på loppis :) Nä shit va trött jag är...blir en väldigt tidig kväll i kväll... Ha det gott!! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0