Sportlovsledigt vare här :D

Så var det första mars idag då....vill ha våååååååååår...men nä istället så öser snön ner när utanför fönstret...får Kung Bore aldrig nog eller?? Kallare ska det bli nu oxå...det är väl bra iof med tanke på att jag tvättade bilen igår så slipper den bli svart fort igen :P

Ska strax iväg till Hedemora med Therese som ska gadda sig igen...o ikväll är det min tur..fast inte i Hedemora dårå...o inte får jag göra nåt nytt heller..nä ska "bara" fylla i rosa bandet i nacken o sen ska vi sätta oss o skissa på det som är påbörjat i svanken så den blir klar nån gång :)

Nä måste nog ta o slänga i mig nåt att äta innan det bär av i halkan...

Hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0