Schluuttt som männska

Sjukt trött på kvällarna är vad jag är....o vänster halsmandel gör jätteont...som inte finns längre eftersom jag opererat bort dem..men nånting gör iaf ont.. :/

Ska bli grymt skönt med helg...ska gå i ide från det att jag slutar jobba till dess att jag börjar jobba igen....o jag börjar inte jobba förrän kl 10 på måndag så det blir en rätt lång helg  :P

Nej nu fan ska jag hoppa i säng...jag skiter i vad klockan är o att det är pensiovarning..jag är trött!!!

SOV GOTT!!




Kommentarer
Postat av: Lina

hello! :D du är inte den enda som är en tröttis.. haha, efter att du hade gått idag så sålde jag igen :p t-y-p-i-s-k-t! :p

2010-03-11 @ 21:44:53
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0