I´m so bored...

Ännu en dag närmre tillfriskandet...tog mig en promenad till Hemköp...var det längsta jag gått på nästan tre veckor nu..och ni som vet vart jag bor vet att det bara är en ca 200 meter...men det var tillräckligt..var både skönt och jobbigt...men helst vill min kropp bara sätta/lägga sig hela tiden...den tycker inte alls om att vara upprätt...men mitt huvud tycker att det räcker nu...jag har inte bara restless legs utan jag har för tillfället även restless head :P Nåt som gått sönder den här säng-tiden är min rygg....ikväll så hände nåt med den...tror att bröstryggen är en aning sned..o kotor trycker mot lungorna för det gör ont när jag andas, ligger, sitter, står, ja ta mig sjutton hela tiden...är det inte bättre i morgon, eller rent av om det är sämre, så lär jag nog ta försöka ta mig iväg till någon som kan sätta sakerna på plats...för det här är en pina...

Jag skulle sååå gärna vilja skriva nåt skoj här i bloggen..men alltså..det händer ju inget skoj innanför mina väggar....förutom att jag nu ser en halvnaken karl på en balkong tvärs över gatan....ja det var det roligaste som hänt mig idag... :/

Nä ska ta katten under armen o gå o lägga mig nu tror jag... 

Sov sött!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Marlene

Skönt att saker och ting går åt rätt håll.

Vet hur det är att ha ont i bröstryggen, det är mitt problem nämligen med statiskt arbete, jag får fruktansvärt ont ibland och då som dig, det går knappt att andas. När det är "bra" gör det bara ont när man nyser och hostar t ex. Jag har en inflammation och låsning i bröstryggen, kanske är det exakt vad du fått nu när du legat till sängs så länge. I början gick jag hos "kotknackare" men han gjorde inte saken bättre. Kanske hjälper det på dig att dom knäcker dig lite.



Kramar

2010-07-23 @ 09:10:36
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0