Vem har kört ner ett rivjärn i min hals???

Sitter här i min ensamhet o sipprar på lite te med honung....har superont i halsen...igen...jag fattar inte att jag har så ont i halsen så ofta....2006 hade jag halsfluss 10 gånger det året så 2007 togs min halsmandlar bort för att det skulle bli bättre...vaddå bättre???? okej jag har inte halsfluss längre men varje gång jag håller på att bli förkyld eller så har jag vansiinniiigt ont i halsen..så kan ju knappt svälja..fy fan :(

Ska dricka ur koppen nu o hoppa ner i säng en stund till innan det är daxs att sjunga o gratta födelsdagsbarnet som fortfarande sover sött ;)





Kommentarer
Postat av: Therese

Ååååå stackare, jag känner också av halsen och en jävla klump bakom näsan :S Typiskt lagomt tills man ska börja skolan igen. Hoppas det inte blir nått långdraget. Hälsa och gratta födelsedagsbarnet ;)

2010-01-09 @ 11:03:27
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0