Tisdag som känns som en fredag

Härligt att det är som en fredagskväll ikväll..o man får sovmorgon i morgon..om man nu kan somna över huvud taget vill säga...

Har inte varit någon bra dag idag..är så mycket jag skulle vilja skriva om men väljer att inte göra det...dels för att det är så mycket som bubblar inom mig så jag vet inte i vilken ände jag ska börja i o sen för att det inte bara handlar om mig...jag kan säga så mycket som att jag återigen är uttömd på energi..energi som skulle kunnats använts till något bra mycket trevligare men istället fick läggas på en bagatell som utvecklades till något alldeles för stort..jag känner mig uppgiven o väldigt dämpad..jag har svårt för energitjuvar...som bara tar o tar o tar men aldrig vill ge tillbaka något..jag har svårt att tro att någon människa vill göra sådant med avsikt..det kan bara inte vara så....nu vet ju jag att det finns orsaker hos denna människa så att den gör på detta sätt..MEN finns det verkligen en enda anledning som är stark nog så att det är berättigat att skylla på det så att en annan människa blir illa behandlad?? Nej just det jag visste väl det...

Jag har sagt det förr o jag säger det igen..o GRYNET säger det: TA INGEN SKIT!!!

Kan dock ibland vara lättare sagt än gjort....





Kommentarer
Postat av: Therese

Och jag säger det också! :-)

2010-01-06 @ 14:17:27
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0