Mycket snuskprat...

God morgon, fy satan i gatan va snorigt här är...man kan ju undra vart allt kommer ifrån...hela mitt huvud är fullt av sånt känns det som...trodde jag hade fått ut allt igår kväll när jag tittade på filmen my sisters keeper...shit va jag bölade o snöt mig...men det värsta är när jag bölar så där så blir jag såååå täppt i näsan..det tar liksom stopp...så fick halvt panik när det kändes som att jag inte kunde andas..tur det finns nässpräy :)

Jag tycker att det borde vända nu det här...febern är bättre idag så förhoppningsvis så är det på rätt väg...

Ska lägga mig o titta på Twilightfilmen nr 2 nu..kom på att jag missat att se den..

Så..hej så länge då..lär väl säkert höra ifrån mig fler gånger under dagen.. =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Hur kan du missa världens bästa film :-) Och vad fin din blogg är nu! Kram

2010-01-13 @ 13:30:27
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0