Motivation köpes

Den lilla motivation man hade innan jul är det inte så mycket kvar nu...måste försöka hitta den igen..kan man köpa den på burk månnetro?

Gick o la mig tidigt igår pga det tappade humöret...så det blev sängen före barnen t.o.m.....dem fick roa sig med Magnus...mig var det ingen idé ens att försöka prata med... :/

Har haft den vanliga kampen med August här på morgonen så kan ju erkänna att humöret inte är det bästa just nu heller...men det blir snart bra hoppas jag...och jag längtar sååå mycket till helgen då flyttlasset med dem viktigaste vardagsprylarna går mot Västerås...det kommer bli ett bra kapitel i mitt o barnens liv :))

Nu jobbdax!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0