Lyckliga tankar :)

Jag kan verkligen inte fatta att det är söndagskväll igen...dagarna går sååå sablans fort :( Har haft ännu en mysig helg med älskling och barnen :) och jag satt här och tänkte på hur glad jag är över att vi lyckas få ihop vardagen så bra som vi får med barn och hockey o allt... :) Jag menar...bara för att helgen är slut så beyder det inte att vi inte kommer kunna träffas på ett tag...som det oftast lätt blir när man bor på olika orter, har barn, fritidsaktiviteter etc..näää med lite pyssel o knåpande så kan vi faktiskt träffas även på vardagarna..inte alla dagar men nära på..och det är jag överlycklig för! :))

Igår var det pulkaåkning i Karlberg...och det kan jag ärligt erkänna känns idag...redan i morse när jag skulle ta mig ur sängen så skrek kroppen....ont i skinkorna och Magnus har alldeles nyss masserat ryggen på mig som gör ont från nacke till arsle typ :/

Nu ska här skalas räkor till goda kvällsmackan :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0