Another f*cking day

Dagen startade med att jag märkte att vår ena kisse kissade blod...inte bra förstås...lämnade henne motvilligt ensam o åkte till jobbet...ringde läkaren...nej inte pga katten utan pga min jäkla förkylning...ringde veterinären oxå...åkte hem efter någon timme för att se om kisse kissade...vilket hon gjorde...till jobbet igen...till läkaren...fick bekräftad bihålsinflammation..till apoteket för att hämta medicin...inget recept inskickat...till vårdcentralen för att ifrågasätta (ligger i samma byggnad)...jo det är inskickat..tillbaka till apoteket..nej fortfarande inte inskickat..tillbaka till vårdcentralen..neeej men det har ju fastnat i cyberspace..gaaaah...blev ingen medicin...tillbaka till jobbet...jobba arslet av sig...hem..hann precis hem till parkeringen för att pussa barnen hej då innan dem åkte iväg till far sin...iväg till apoteket..fick medicin...bilen till Västerås med två jamande katter som resesällis...lite dammsugning o bäddning av sängar...dusch...macka o dator i sängen...o sen blev klockan 20.20...dvs det är vad klockan är nu o jag är helt slut...jag har haft ont i ena örat idag o mår skit...Magnus har match o kommer sent hem...jag somnar vilken minut som helst...

Så kul har jag.. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0