Äckelpäckelfredagsmys med inslag av lite vemod

Mys i soffan med massa tända ljus o ett glas öl i handen..o mätt i magen är man oxå...aaahhh  :)

Har varit hemma med Amandapanda idag oxå...haft en väldigt rastlös dag...jag blir så enormt uttråkad av att bara vara hemma....trodde att jag kanske skulle få någon packning gjord när jag ändå var hemma...men nä det blidde det inte....på kvällen packade vi iaf bilen full o körde över till Västerås..så för ett par timmar kom vi fram o hade ett gäng frusna växter i bilen...faaan dem hann frysa ihjäl medans vi gick till bilen :(


Tanken att vi bara kommer sova en enda natt till i Avesta (nästa vecka) skrämmer mig lite....så klart att jag är världens lyckligaste som ser fram emot flytten enormt mycket..men samtidigt så är det ett stooort steg det här för mig....skräckblandad förtjusning kan man väl sammanfatta denna flytt med...för en tid sen trodde jag ju aldrig att jag någonsin skulle kunna flytta ifrån Avesta...men man vet aldrig från den ena dagen till den andra... =)






Kommentarer
Postat av: Therese

Kommer bli superbra, och snart flyttar ju jag efter haha. Avesta finns kvar. Ha en härlig kväll utan jävla fredagsmys. Kram

2010-01-29 @ 21:19:22
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0