Drömmar...

Så har hela lördagen nästan gått då...har farit hit o dit för att skjutsa barn o även plockat o donat hemma....

Igår kväll var Amanda på disco o jag o August laddade med gott till Idol...han somnade fort ifrån mig så där satt jag ensam....när idol var slut vid halv elva tiden så var jag tvungen att springa ner till porten för att öppna till Olle..äntligen åkte han ur Idol så han kunde ta sig dit han hör hemma...o sen levde vi lyckliga i alla våra dagar... :P
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttssssssssssschh stopp o belägg...det var Amanda jag var tvungen att öppna porten för när hon blev hemskjutsad...o jag gick o la mig allena i min stooora breeeda säng...ja ja..va är väl en bal på slottet liksom...

Tillbaka till verkligheten igen...eller...hade en lite läskig dröm i natt...att en vän till mig blev våldtagen...jag hörde långtlångt bort att hon ropade på hjälp...o idag har jag undrat om jag hörde dessa rop på riktigt...så att dem åkte in i min dröm liksom...har gjort så förr..typ när telefon ringer så signalerna blandats in i min dröm..tills man vaknar till o liksom "fan det ringer ju på riktigt"....tänk om dessa rop på hjälp var riktiga i natt..lite otäckt....första sommaren jag flyttade till lägenhet...för 5 år sen...så vaknade jag vid fyra-tiden på morgonen en söndag av att en tjej gallskrek efter hjälp utomhus....usch nu ryser jag när jag minns tillbaka på det...var för jäkla otäckt...

I morgon är det söndag...Lucia ska krönas i kyrkan så tänkte ta oss dit för att få lite stämning inför jul....funderar på att riva fram julgranen oxå....ska man få någon valuta för jobbet att riva fram den från källaren o trassla upp ljusbelysning o sånt så vill man ju ha liiiiite längre tid än bara dagen före julafton fram till tjugonde knut...vi är ju dessutom inte hemma i jul så det skulle betyda att vi drog fram den i onödan...nej, i morgon åker den nog fram :D

Nu ska jag försöka jaga hem småglinen så jag äääntligen får äta den goda mat jag gjort...hungrig som bara den!!!

Ha en bra lördagkväll hörrni! <3


Kommentarer
Postat av: eve :D

fin blogg !

2010-12-05 @ 10:47:18
URL: http://onlyyevvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0