Andra måndagen...

Så har vi inlett semestervecka nr 2.....huaa vad fort det går....börjar få jobbångest....hahaha..klockan var över tio när vi klev upp i morse..bävar för när jag börjar jobba i morgon...eller för nästa vecka då barnen börjar skolan...fyy faan SKOLORNA börjar liksom då!!! :/

Idag har jag bokat kryssning åt mig o barnen...ska bli mys att bara komma iväg o få äta massa gott o bara vara...tänkte först ta med övernattning men råkade av en händelse se filmen Poseidon igår på tv så nej, jag med min klaustrofobi sover bara på en stor båt om jag har druckit o är full..haha...så det blir en dagskryssning...men ska verkligen bli jättemys ändå!! :)

Jag förstår inte mig själv riktigt med att plåga mig med att se på dumma saker som jag är rädd för...jag är ju enormt flygrädd oxå...o sist jag skulle flyga så var det när det här med askmolnet var aktuellt o då låg jag kvällen innan jag skulle flyga o tittade på tv där det visades en dokumentär/film om ett flygplan som alla motorer hade stannat på pga askmoln o det hade störtat...(men alla övdelevde har jag för mig..??) o igår tittade jag på en film om en stor båt som sjönk trots att jag visste att jag ska ut o åka med en snart....DUMMA JAG!!

På onsdag åker vi till Sthlm o bror min o får bilen lagad...tjohoooo....o på torsdag ska vi till läkaren med Amandas fötter som hon har problem med....inflammation i lederna..inte bra...känns som att fotbollsspelningen ligger i farozonen....

Ja så ser väl typ vår vecka ut....o så här ser väl typ jag ut.. :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0