18:e september

Idag är det en dag som flera fyller år på...som jag känner alltså.. =) Bla barnens bonusmamma...min ex-svärfar hade oxå fyllt år om han levat idag...även August kunde ha blivit 9 år idag..OM han behagat komma ur magen i tid..men näää honom får vi fira om 2,5 vecka ca...tänk att han var seg redan på den tiden...hahaha skulle absolut inte komma ut ur magen...idag ska han absolut INTE komma ur sängen på mornarna... :S Nu lät det inte som att det var så många som fyllde år idag men jag vet fler men dem behagas inte att nämnas i MIN blogg... ;)

Madde har varit här o fikat med mig ikväll...vi åt stans godaste havrebollar..som jag bakat... :P hehe

Nu ropar sängen på mig så lär väl gå o göra den till lags.. :P haha

Sov gott allesammans!

Kram o natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0