Oväntat besök..

Glömt att berätta om fredagens händelse juuuee...

Fick ett sms tidigt på kvällen som löd "vill du ha en öl?" från ett nummer jag absolut inte kände till...jag svarade "beror på vem som frågar..." tänkte att det kanske var systeryster som skulle bjuda sin bästa syster (visserligen har hon bara en...) nu när hon åkt hela vägen ner från Dalarna till storstan...(Åkersberga..storstan??haha) men nää det var inte hon...efter en stund ringer det på min mobil o i andra änden hörs en mansröst som nog inte kunde skryta om att han var nykter...

"Ville du ha en öl eller??"
Jag: "öhhh vem är det som undrar???"
Okända karl som nu säger sitt namn: "jag trodde vi kände varann...kom så får du en öl"
Jag: "hahah näää jag har ingen aning om vem du är o nån öl vill jag inte heller ha...var har du fått mitt nummer ifrån??"
Okända karl som nu är riktigt fylledryg: "Jag hittade dig på nätet o tyckte du såg trevlig ut o vill bjuda på en öl"
Jag: "nä tack det är bra ändå..hejhej"

Vafan vilken kuf...han borde verkligen gå nån charmkurs....jag kollade upp hans nummer och karln är från *trumvirvel*.. Avesta!! blev man förvånad eller???  många nötter som samlats här...;P hahahahaha
 


Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha fy fan vad sjukt!

2009-11-20 @ 08:25:51
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0