Neggo neggo

Satte mig i soffan för att hjälpa August med läxan en stund...hur ska jag orka resa mig igen för att ta en svängom med dammsugarn?? och så måste jag städa undan adventsprylarna som ligger utspritt på golvet...lusten försvann totalt att adventspynta....urk va tråkigt...o om prick en månad är det julafton...urk igen...haha...men jisses varför så negativ???? Mamma fyller år på julafton och för första gånge på två år ska jag få fira julafton med mina barn...har två julaftnar i rad varit utan barnen...fyra filmer grät jag mig igenom o tyckte allmänt synd om mig själv...men även om barnen eftersom jag vet vart dem helst vill fira jul någonstans....hos mormor...o dit ska vi i år...tjoohoooo :)

Okej nu måste jag ta mig ur soffan...ska dammsuga, duscha o måla naglar efter jag lagt barnen så bara att sätta fart...

Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0