Fredag Friday Freitag Vrijdag

Så var det äntligen helg...två snabba dagar sen är det måndag igen :P nääädååå ska va positiiv idag..det är ju heeelg!!! :D

Har haft en bättre dag idag än igår...jobbat jobbat o jobbat....fram till halv två..okej det var ju inte så länge men ändå... :) sen var jag förbi Berits kök för att lämna tillbaka några skålar som jobbet hade lånat o där tyckte dem synd om mig för att jag inte ätit lunch så jag fick en stor matlåda med mig hem :D GOTT!!! fast den har jag inte ätit ännu om jag ska va ärlig...ska överlåta den till M:et när han kommer senare ikväll...då blir han förhoppningsvis glader, hungrig som han garanterat är då... =) Har överraskningsbokat (fast just i denna stund vet han om det..o glad blev han :) ) övernattning på slott för oss om några helger...aaah ska bli härligt att byta miljö för en liten stund.. :)

Har varit på shoppingtur hela eftermiddagen...godis o massa annat blidde det...Amanda har kompisförbud efter allt som hände igår kväll o inte var det bättre i morse heller..o vad som hände på skolan idag ska vi inte prata om....läraren ska ringa hem till somliga tydligen så får väl se om Amanda tillhör "somliga"...suuck :S Va fan jag fattar inte..hon är tio år o fyller elva om ett par veckor...går i femman...hennes klass är hemsk..på riktigt...eleverna har ingen respekt för sina lärare för fem öre...vi har haft krismöten o obligatorisk föräldranärvaro på lektionerna pga lärarna tappar kontrollen över eleverna...ska det behöva va så här?????? Ibland önskar man att en lindrigare barna-aga infördes....härom dagen hade ena eleven drämt en penna i sin klasskompis huvud så blodet hade droppat ner på golvet o det blev ilfart till akuten....funderar ibland på att Amanda ska få byta skola..men till vilken liksom?? finns inte så många att välja på....

Nu ska jag ta med min fotfil, nagellack o godis o sätta mig i soffan o titta på Idol som börjar strax..hoppas verkligen det är bättre tema än förra veckan...gick ju inte att titta på då...nää mer rock åt folket!! :P

Ha en fortsatt skön fredagskväll!!

Kramis


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej. Usch det låter jobbigt det där med din dotters klass. Vet vilken skola det är, eftersom min son går i samma skola och berättade om det där med pennan i huvudet. Han var väldigt skärrad. Han går i fyran och deras klass är istället skit lugn. Tänk att det kan vara sån skillnad. Hoppas det blir bättre. Kram

2009-11-07 @ 09:34:41
URL: http://tesss74.blogspot.com
Postat av: Susanne

Byt skola, det kan väl inte bli sämre i alla fall, eller??????

2009-11-07 @ 17:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0