Dagen som Gud glömde...

Onsdagen den 24/6 2009 måste vara den struligaste dagen på riktigt länge när det gäller jobb...shit pomfrit...kom iväg en timme senare än va jag hade beräknat..bra gjort ändå liksom.. :) i morgon har jag långmöte...får se hur det går..wish me luck ! :)

Jag o Frida skulle gå o köpa glass på kvällen...slutade med bärs på kingen...fan va najs det var att sitta i solen o gassa!! :) Bestämde att det skulle bli vår nya vana..."kvällen-innan-lön-ta-en-öl-för-sista-slanten" :P Hon tyckte även att jag skulle skriva här om mitt drömliv..men nä det skulle bli såna diskussioner sen så det besparar jag er...haha

Amanda har fått en ny kompis...en kollega till mig med initialerna K.B. hon kom precis därifrån o baaaraaaaa pratar om honom just nu här bredvid...men vad hon säger hör jag inte för jag sitter ju här o skriver o jag kan inte göra två saker samtidigt idag. ;P

Nä jag har inge att skriva känner jag...var länge sen mitt huvud slutade fungera...men hade lite överskottsenergi i fingrarna som var tvunget att komma ut..måste hinna hoppa in i duschen nu innan August kommer från Brovallen o vill bli insläppt i porten.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0