God morg..jag menar förmiddag ;)

Barnen o jag har verkligen börjat vända på dygnen....uppe till sena timmen på kvällen o vaknar inte förrän sent på morgon...men hallå va gör det när man har semester...härligt!!! Fast blir jobbigt att gå på avvänjning sen....

Jag läste ut boken inatt....den som var sååå seg i början så jag läste typ 1 sida varannan vecka...men igår tog jag mig i kragen o det stod inte på förrän jag kom in i den o den gick bara inte att lägga ifrån sig...jag har skrivit om den i ett tidigare inlägg...så länge har jag hållt på att traggla med den..haha.. :) Så idag blir det att börja på en ny....Prinsessan Dianabiografin....en tjock bok med väldigt liten text...måtte den va bra..haha  ;)

Nu ska jag ta o ringa ett viktigt samtal... ;)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0