Äntliiigeeen

Nu börjar det bli dax...äntligen kan man säga...för att efter fått iväg barnen till deras pappa så började jag dammsuga o städa o stressade allmänt runt...o sen när jag svettig o jävlig skulle in i duschen så döm om min förvåning när jag märkte att det inte kom en droppe vatten från kranen...iiiiiiihhhhhhhhhhhh....panik..vad göra nu då??? jo jag satte mig i soffan o surade en stund...:P o strax därefter så var äntligen vattnet tillbaka... :P så nu är det dax att byta skepnad från den där ansvarsfulla mamman till den något mindre ansvarsfulla partyprinsessan...den sistnämnde slängde jag på soptippen i slutet på förra året så nu har jag dykt djuuupt ner o rotat fram henne...för idag är det dax att hitta tillbaka igen.. ;P ska väl smörja kråset med något gott att dricka snart så jag kommer igång på riktigt :) Hoppas ni får en bra fredagskväll..för det ska jag ha!! :) Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack ska du ha :D

Ja, idag åskar det.. Ovanligt. Det regnar oxå. Ovanligt!

Enligt den norska sidan ska det bli fint nästa vecka.. Håller alla tummar!

ha en underbar lördag!

2009-07-11 @ 12:45:06
URL: http://veronicaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0