Usch för att längta

Varför längtar man nästan ännu mer efter närhet när det är lite jobbigt runtomkring? skulle kunna göra vad som helst..ja nästan iaf ;P för att ha Magnus här hos mig nu..jag vet inte alls hur det blir i helgen nu när det är som det är...vet inte om planerna fortfarande gäller eller inte....ovisshet är väl det värsta som finns...det här ger mig panik..

Ska nog krypa till sängs snart....har inte ätit middag än kom jag på..känns inte som att det behövs heller för den delen..aptiten är som bortblåst..konstigt hur en liten sak kan bli stor egentligen..fast är väl mest hur man valt att agera som jag reagerar mest över..jag borde egentligen inte bli förvånad..är ju trots allt 36 år o har hunnit samla på mig en hel del i bagaget...men jag GILLAR INTE lögner...så enkelt är det.. 

Ska föra över lite kort jag tagit idag innan det blir sängen....

Kommentarer
Postat av: Therese

Blä för lögner! Alla har vi ljugit nån gång men det beror ju på vad det handlar om. Vita lögner kan väl alla dra men om det rör sig om nåt känsligt eller allvarligare är det fan inte kul. Hoppas det löser sig. Kram

2009-12-17 @ 22:20:38
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0