Softkväll

Så börjar julen lida mot sitt slut....som man har längtat o längtat, så tar det fort slut sen..lite trist faktiskt...vet att många tycker att det är rätt skönt att det tar slut men för mig så har det varit en riktigt slapparjul ...har haft det hur skönt som helst..sov till halv elva igår o till halv tolv idag.,..haha...nu ligger man här i soffan efter att precis intagit en pizza o kikar på hockey på tv´n....livet är rätt skönt emellanåt trots allt :P

Tog rätt många foton på julafton men det var fan inte många som blev bra...här kommer ett par stycken som man iaf ser vad dem föreställer :D


Systeryster...nykter? haha



Anso, Filippa o Martin



Julgranen o alla paket



Amanda



Nu ska jag nog ta o fila fötterna tror jag...fick presentkort på fotbehandling i julklapp o det kan fan behövas...har såna jäkla raspiga fötter så det är helt otroligt....o så fick jag massge o ansiktsbehandling i julklapp...åhh va ljuvligt det ska bli att få!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0