Nyårskarameller

Så var det sista dagen på år 2009 då....hm 2009...ett år som inneburit en hel del positiva saker i mitt liv..ett år då jag tog itu med saker som hängt som ett tungt ok på mina axlar...2009 blev lite av ett förändringens år för min del...

Hade ju en helt sjukt rolig sommar som spenderades till 99 % med Therese o hennes familj oftast i närheten av fiskevatten..

"Tack vare" en sjuk granne som viftade och högg med sitt svärd utanför och inne i vårt hus o skrämde skiten ur mig o barnen så tog jag beslutet att skaffa oss en större lägenhet någon annanstans och flyttade inom kort...var det bästa jag gjort på länge...tyvärr så är vi ju dock inte hemma så mycket längre av en viss anledning ;P och denna "vissa anledning" träffade jag oxå under detta bra:iga år.... :P

Men detta år har även inneburit vissa motgångar..motgångar som höll på att sätta käppar i hjulen för mig ang en sak...men jag är en fighter och det ska ingen säga något annat om, så jag fixade det oxå..hoppas jag iaf..besked kommer inom kort..och då mina vänner ska jag berätta vad det är jag menar ;)

Det har funnits "människor" i min närhet som burit sig så illa åt under 2009..(som sträckt sig längre tillbaka i tiden..) som velat trycka ner mig i botten...som oxå lyckades mer eller mindre med det...jag vill trots allt tacka "er"...om det som hände inte hade hänt nu så hade det nog inte blivit ett så bra år som det trots allt blev för mig..det var "ni" som gjorde att jag för en kort stund gav upp allt som hade med tiilit att göra och bildade bubblan kring mig och barnen men som sen fick upp mina ögon och bara fokuserade på oss och tog tag i saker....Och det är då det händer...när man slutar leta lycka så kommer den springandes rätt i famnen på en till slut ;)
Till er parasiter som sugit ur all min energi under 2009 vill jag denna Nyårsafton hälsa: Må Ni brinna i helvetes eldar!!

Till alla Er andra vill jag önska Er ett riktigt Gott slut på 2009 och Ett Gott Nytt 2010!!!

Puss på er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0