Fröken senil har ordet

Sitter här och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig....vill helst bara krypa ner i den varma sängen igen...men när jag lägger mig ner så kommer den förbannade hostan..och det gör så helvetes ont när jag hostar så det går fan inte att hosta...

Det här är så jäkla ruttet...vill inte vara sjuk längre....gnäll gnäll...

Har upptäckt att jag gått och blivit senil också....köpte i förra veckan ett par örhängen som jag tänkte ha på julfesten..som jag numera inte kan gå på suck...efter ett par dagar så fiskade jag upp en påse ur min väska (jo den är rätt stor min väska.. ;P ) och gissa vad som låg där i....haha...ett par likadana örhängen..öhhh när köpte jag dem??? Kommer jag ännu idag inte ihåg ärligt talat.... :S igår fick jag hem ett paket på posten som det låg ett par saker i som jag hade beställt...och där i fanns en sak som jag redan oxå hade...vaaa faaan är det frågan om egentligen???



Kommentarer
Postat av: Susanne

Jo det kan jag svara på!! Du är totalt senil och virrig...kan det ha att göra med att du är kär eller??, ha ha!

2009-12-02 @ 09:33:54
Postat av: Lina

MEN DU-NU FÅR DU KRYA PÅ DIG!!!

låtsas se arg ut

2009-12-02 @ 10:32:20
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0